Micro conversies toevoegen aan je website of webshop

Micro conversies zijn misschien wel belangrijker dan macro conversies. Misschien niet helemaal waar, maar het blijven belangrijke statistieken. 

Micro conversies zijn eigenlijk kleine conversies die ervoor zorgen dat er een actie wordt ondernomen op je website of webshop. Een micro conversie kan bijvoorbeeld zijn een product aan de winkelwagen toevoegen of een product toevoegen aan je persoonlijke verlanglijst.

Met micro conversies kun je meten wat er gebeurd op je website. Je kunt bijvoorbeeld een micro conversie instellen voor bijvoorbeeld een deelactie op je website of wanneer iemand een zoekopdracht invoert op je website.

Micro conversie het opstapje naar macro conversie

Eigenlijk is een micro conversie een opstapje naar een macro conversie. Wanneer we kijken naar de een micro conversie van bijvoorbeeld een webwinkel dan zorgen de verschillende micro conversies uiteindelijk voor een macro conversie.

Wanneer veel bezoekers afhaken bij specifieke micro conversies dan is het zaak om de micro conversies onder de loep te nemen en te beoordelen waar het mis gaat in het proces.

Wanneer je er niet uitkomt hoe je doelen en conversies kunt instellen laat dan hieronder een reactie achter of neem vrijblijvend contact met ons op. Het instellen van je doelen is namelijk heel belangrijk om het succes van je website of webshop te kunnen meten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.