Om een succesvolle website te bouwen moet je actief aan een Community bouwen.
Je moet de vragen van je Community beantwoorden.
Deze vragen kun je beantwoorden door middel van blog berichten.
Je kunt deze blog berichten het beste onderverdelen in categorieën
In dit artikel leer je hoe je categorieën kunt toevoegen.
Je kunt op twee verschillende manieren een categorie toevoegen.
De makkelijkste manier om een categorie toe te voegen is via een bericht.
- Log in op je WordPress Dashboard.
- Ga naar: Berichten > Nieuw bericht.
- Rechts zie je het venster Categorieën.
- Klik op + Nieuwe categorie toevoegen.
- Vul de naam in van je nieuwe categorie.
- Klik op Nieuwe categorie toevoegen.
Gefeliciteerd je hebt nu een nieuwe categorie toegevoegd waar je een nieuwe vraag van je klanten kunt beantwoorden.
Je kunt ook categorieën toevoegen via een iets moeilijke manier. Dit is door gebruik te maken van het dashboard Berichten
Je volgt opnieuw de eerste stap > inloggen op je WordPress Dashboard.
- Log in op je WordPress Dashboard.
- Ga naar: Berichten > Categorieën
- Links voeg je de nieuwe categorie toe.
- Klik op Nieuwe categorie toevoegen
Je hebt nu een nieuwe categorie toegevoegd via de optie categorie.
Als je nu een nieuw blog bericht aanmaakt voor je klanten dan kun je in het venster Categorieën de categorie aanvinken waar het bericht in moet komen te staan.
Mocht je er niet uitkomen laat dit dan weten in een reactie hieronder op dit artikel.
Voor meer informatie kun je ook gebruik maken van ons gratis e-book of WordPress training.